Výměna, reklamace a vrácení zboží

V případě, že nejste spokojeni s výrobkem a rádi byste jej vyměnili za jiný kus, barvu, reklamovali či vrátili postupujte podle kroků napsaných níže.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

  1. Kontaktujte nás na e-mail info@knottiez.com – v předmětu uveďte: Výměna zboží + vaše číslo objednávky
  2. Do 2 pracovních dnů budete kontaktování našim pracovníkem, zda je výměna možná a jaký je další postup (například v rozdílu ceny, atp.)
  3. Po odsouhlasení výměny zboží oběma stranama je původní produkt odeslán na adresu prodávajícího – EURO BOLD s.r.o., Krmelínská 349, Brušperk, 739 44
  4. Po doručení produktu k výměně je odeslán nový produkt na výměnu.

REKLAMACE ZBOŽÍ

  1. Kontaktujte nás na e-mail: info@knottiez.com
  2. V předmětu emailu uveďte: Reklamace + vaše číslo objednávky
  3. V e-mailu dále popište jakou vadu má produkt a jaké řešení reklamace požadujete, prosíme o přiložení fotografie vady
  4. Do 3 pracovních dnů vás bude kontaktovat náš pracovník s výsledky reklamace

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  1. Vyplňte formulář, který stáhnete zde: Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy (pro bezproblémové a rychlé vyřízení vrácení je nutné vyplnit všechny informace ve formuláři)
  2. Odešlete zboží na adresu: EURO BOLD s.r.o., Krmelínská 349, Brušperk, 739 44
  3. Před odesláním balíčku nás kontaktujte na e-mail: info@knottiez.com

 

Děkujeme za spolupráci,


Tým Knottiez